Apabila anda berdaftar dgn kami, pihak Benzmobile akan memberikan anda NOMBOR ID untuk akaun topup anda dengan kami. Modal anda akan dimasukkan ke dalam akaun topup tersebut dan sebarang transaksi adalah berdasarkan akaun topup tersebut. Sila ingat nombor id anda untuk memudahkan sebarang urusan.
* Akaun topup tidak sama dengan akaun no hp anda yg berdaftar dgn kami (maxis/celcom/digi). Anda di kehendaki memastikan no hp yang berdaftar sentiasa aktif dan ada kredit dlm no hp tersebut
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "
mcm mane kalau lupe nombo id ?
ReplyDeletesemak baki..sms BAKI ke no center server..nnt center akan bagi msg baki beserta dgn no id
ReplyDeleteMaaf tnya,, bisnes ni ala mlm kn.. Halal x mlm tu..
ReplyDeletesalam... saya tak boley nak masuk dalam webreport... saya lupa password...macam mane nak tahu password?
ReplyDeletemcm mne nk tau password?? sy lupa la
ReplyDeletekenapa tidak dapat login webreport?id betul n passwaord betul..tp x boleh login jgk?
ReplyDeletehellooooooo
ReplyDeletenape tak update lg my baki ni........
duit da bankin da kmrin...
da reply deposit akan diproses dlm masa 4jam skrg da lbh dr 4jam da ni....
Klu anda login webreport, no phone tambah dihadapan +06 ye....
ReplyDeleteKlu anda login webreport, no phone tambah dihadapan +06 ye....
ReplyDeletemacam mana kalau terlupa no id yaa ..?
ReplyDeleteDear Sir or MDM..
ReplyDeleteSaya nak tanya ni, yg saya sudah buat transaksi ke account Benzmobile Sdn Bhd tetapi saya sehingga sekarang acviun saya masih MYR10.00. Sedangkan org yg daftar saya itu tidak beri tahu langsung yg inter transfer itu dilarang. Sila check email saya perezpatriciahii@gmail.com sebagai bukti yg saya sudah membuat transaksi tersebut. Harap pihak tuan/ puan dapat membuat sesuatu menganai ini. Jika saya tahu dari awal yg inter transfer itu dilarang semestinya saya tidak akn membuat transaksi tersebut. Sekian terima kasih. 😥
*account saya.
DeleteID saya: A557